1 Ocak 2009 Perşembe

film - once ( bir zamanlar)


Doğal içten ve çok yakın. Mükemmel müzikler. Film gibide değil. Kamereya yansımış yeryüzündeki insanlar. Ben sen siz onlar bunlar.
Ben de herkes gibi,hayatımı kazanmaya çalışıyorum.
Aslında ikimiz de aynı takımdayız,haklısın dostum, özür dilerim.


"Yüzeye doğru kazıyorum şimdi."
"Ve işleri yoluna koymak için uğraşıyorum."
"Çok fazla şey yanlış anlaşıldı."
"Ve bu gizem sadece şüphe getiriyor. "Ve bu gizem sadece şüphe getiriyor."
...elimi tutmak için uzandığında."
''Eğer söyleyecek bir şeyin var ise...
...şimdi söylersen, iyi edersin."
''Çünkü, işte beklediğin an geldi.''
"Berabere bitirmek için,istediğin fırsat."
"Gölgeler düştüğü vakit üzerime..."
"...kazanacağım ben bir şekilde."
"Çünkü melekler söyledi bana..."
"...hiç olmadığım kadar yakınmışım Tanrı'ya."
"Bu yüzden, varsa söyleyeceğin bir şey..."
"...şimdi söyle bana."

"Özgür olmak istiyorum."
"Kendim olmak istiyorum."
"Olduğun gibi ol istiyorum."
"Sen de ister misin olduğum gibi olayım?"
"Sanırım istersin..."
...sanırım istersin!"